سوالی دارید؟
01
چگونه میتوانم تیکت جدید ثبت کنم؟
اگر جواب سوال خود را نگرفتید میتوانید در کادر زیر محصولات مربوطه موضوع و سوال خود را ثبت کنید و پشتیبانی تیم میمکوتک در اسرع وقت به سوال شما پاسخ خواهد داد.
02
چگونه میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
شما میتوانید با ثبت تیکت با موضوع پیگیری مرسوله و درج شماره سفارش در تیکت خود و یا تماس با گروه پشتیبانی میمکوتک سفارش خود را پیگیری کنید.
03
آیا میتوانم هزینهی سفارش را به صورت قسطی (اعتباری) پرداخت کنم؟
خیر در حال حاضر پرداخت به صورت قسطی (اعتباری) وجود ندارد.
04
هزینهی ارسال چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال طبق آدرس وارد شده و وزن محصولات ثبت شده محاسبه میشود
05
قوانین خرید و بازگشت محصولات به چه صورت است؟
خرید محصول و تمامی اطلاعات شما محفوظ خواهد بود و شما میتوانید در صورتی که محصول شما دارای مشکل (خرابی کالاهای دیجیتال و الکترونیک و گجت ها و ...) و یا در صورت باز بودن پلمپ کالا قبل ار رسیدن به دست مشتری باز شده باشد میتوانید محصول خود را با هماهنگی با تیم پشتیبانی میمکوتک بازگردانید.
06
آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد ؟
خیر! ارسال محصول فقط درصورت تسویه در سایت فروشگاهی میمکوتک صورت میگیرد
07
سایت فروشگاهی میمکوتک فروش عمده دارد ؟
بله! سایت فروشگاهی میمکوتک فروش عمده و قیمت عمده محصولات اختلاف بسیار زیادی با سایر مراکزی که فکر بکنید دارد و میتوانید با قیمت توافقی از سایت میمکوتک خرید عمده داشته باشید.
08
ارسال محصولات به چه صورت است؟
ارسال محصولات در تهران با (پست پیتاز.تیپاکس و پیک) امکان پذیر است و در مناطق دیگر با (پست پیشتاز و تیپاکس ) امکان پذیر است.